Klachten en geschillen

Bent u ontevreden over de praktijk?
Heeft u vragen of opmerkingen over de dienstverlening?
Laat het ons alstublieft weten.

U kunt op de volgende manier een klacht indienen:

Aanmelden
De eerste stap is het indienen van uw klacht. Dat gaat via een klachtenformulier dat u kunt downloaden door hier te klikken. Het ingevulde formulier mailt u vervolgens naar info@praktijk-grip.nl

Het is ook mogelijk het formulier te printen en te verzenden naar:
Praktijk Grip
Hunzeweg 40-A
9657PD  Nieuw Annerveen

Klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld.

Gesprek
Vanuit de praktijk wordt contact opgenomen en nagegaan of er behoefte bestaat aan een persoonlijk gesprek om de klacht te bespreken. Waar mogelijk wordt de klacht telefonisch of door middel van een persoonlijk gesprek behandeld. Stelt u meer prijs op schriftelijk contact? Dan kunt u dat aangeven op het klachtenformulier.

Niet tevreden?
Blijft de klacht na het gesprek bestaan? Op grond van de wet BIG kunt u ook een klacht indienen bij het Centraal Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg, klik hier voor meer informatie.

In het geval van een ernstige klacht kunt u terecht bij de LVVP. U kunt dan het formulier onder aan de pagina downloaden en invullen. Deze kunt u ingevuld sturen naar LVVP@klachtencompany.nl. Er zal dan door een van de klachtenfunctionarissen zo spoedig mogelijk contact worden opgenomen.

Tenslotte kunt u nog terecht bij de patiëntenfederatie Nederland. Patiëntenfederatie Nederland maakt zich sterk voor alle mensen die zorg nodig hebben, nu of in de toekomst. Zij geven patiënten een stem: in de spreekkamer, in de politiek, bij de zorgverzekeraar en in het nieuws.

Patiëntenfederatie Nederland
Churchilllaan 11
3527 GV Utrecht
www.pattientenfederatie.nl

Landelijk Meldpunt Zorg:
Uitsluitend via internet: www.zorgklacht.nl

KLlachtenformulier LVVP